Abonnement Opzeggen

Hier vindt je antwoorden op de meest voorkomende vragen over het stoppen en opzeggen van je abonnement, zodat het proces soepel verloopt.

Wat is de opzegtermijn voor mijn abonnement?

De opzegtermijn is één maand. Zorg ervoor dat je je opzegging vóór de twintigste van je betaaldag schriftelijk doorgeeft. De borg die je bij aanvang van je lidmaatschap hebt betaald, wordt vervolgens verrekend met de opzegmaand.

Wordt mijn borg terugbetaald?

Nee, de borg wordt gebruikt als betaling voor de opzegmaand. Bij het beëindigen van je lidmaatschap worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Hierdoor hoef je de opzegmaand niet apart te betalen.

Moet ik mij uitschrijven als ik 1 maand met vakantie ga?

Nee, je kan éénmalig per jaar de contributie voor maximaal 1 maand stopzetten (bevriezen). Geef dit vóór de twintigste van de maand door, zodat incasso opdrachten gepauzeerd kunnen worden.

Hoe kan ik mijn stopzegging voor vakantie indienen?

Vermeld het even bij de balie of stuur een berichtje via WhatsApp.

Hoe kan ik mijn opzegging indienen?

Vul het opzegformulier op deze pagina volledig in en klik op verzenden.

Ontvang ik een bevestiging na mijn opzegging?

Ja, je ontvangt binnen 24 uur een vestiging via WhatsApp of e-mail.

Kan ik later opnieuw lid worden?

Zeker! Je bent altijd van harte welkom om weer lid te worden van Classic Gym Rotterdam. Je betaal dan wel weer éénmalig de inschrijfkosten en de maand borg die vervolgens weer wordt gereserveerd voor als je het abonnement weer wilt beëindigen.

    Abonnement
    RegulierStudent
    Termijn

    Betaalwijze